Мелітопольська ОДПІ повідомляє

01 Ноября 2013     MGK Новости

Мелітопольська ОДПІ повідомляє

У приватному секторі Мелітополя викрили «підпільний» горілчаний цех. Під час оперативних заходів співробітники відділу податкової міліції Мелітопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області описали та вилучили горілчані та атрибути «підпільного» виробництва загальною вартістю майже 42 тис. грн.. Серед вилученого були 450 літрів спирту, 534 літри водно-спиртового розчину, 114 пляшок фальсифікованої горіли, пробки, пуста тара та інше. За виявленим фактом злочину порушена кримінальна справа за ст..204 ч.3 КК України.

Підакцизні без ліцензії. У Токмаку співробітники відділу податкової міліції Мелітопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області встановили факт торгівлі горілчаними та тютюновими виробами без дозвільних документів. Зокрема ліцензії на торгівлю цими підакцизними товарами. У ході огляду правоохоронці описали 540 пляшок горілки загальною вартістю 18,5 тис. грн. та більше 2-х тисяч пачок цигарок майже на 17 тисяч. У діях підприємця вбачають ознаки порушення передбаченого ст..156 Кодексу про адміністративні порушення. Матеріали передані до Токмакського МВ УВС для прийняття рішення згідно чинному законодавства.
Подібне порушення було встановлено у торгівельному кіоску мелітопольського ринку. Тютюнові продавали також без ліцензії. У ході огляду податківці описали 112 пачок цигарок вартістю 9 тисяч гривень. Матеріали щодо порушення передані до Мелітопольського МВ УВС для прийняття рішення згідно чинному законодавства.

ВИВЧАЄМО ЗАКОН
У звязку з тим, що звітність з РРО необхідно надавати в електронному вигляді Міністерством доходів і зборів затверджено нормативно - правові акти до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Це Наказ Міндоходів і зборів України від 28.08.2013 року № 417, який набрав чинності з дня офіційного опублікування 18 жовтня поточного року.
Тетяна Кисельова:
«Дійсно, Наказом № 417, встановлюються нові норми щодо порядку опломбування, застосування РРО, реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, які застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари та послуги.
Згідно новому Порядку Книги обліку розрахункових операцій реєструють на кожний РРО або на кожну господарську одиницю, якщо розрахунки проводяться без застосування РРО. При цьому Книга має єдину форму. Реєстрацію першої книги здійснюють одночасно з реєстрацією РРО. Для реєстрації наступної Книги надається реєстраційна заява встановленої форми а не довільної як це було раніше. Перереєстрацію Книги обліку розрахункових операцій необхідно проводити у наступних випадках, якщо змінився:
- податковий номер,
- найменування субєкта господарювання,
- адреса або назва господарської одиниці, де використовують РРО,
- якщо з»явилися розбіжності чи помилки в записах на титульній сторінці КОРО.
Правила ведення КОРО в загалом суттєво не змінилися, але треба звернути увагу на те, як треба проводити уточнення записів при зіпсуванні аркушів або якщо зроблено п»ять та більше виправлень: у цьому випадку слід перекреслити аркуш по діагоналі з обох боків та зробити напис « АНУЛЬОВАНО» з фіксуванням дати та підпису відповідальної особи. Далі перегорнути сторінку, перенести оновлену інформацію та продовжувати здійснювати написи у звичайному порядку.
Що стосується Розрахункових книжок, слід також звернути увагу, що реєстрація першої розрахункової книжки проводиться разом з реєстрацією КОРО або РРО, а всіх наступних – тільки на підставі реєстраційної заяви за відповідною формою. Перереєстрація та скасування реєстрації РК відбувається за порядком, передбаченим для КОРО. Про втрачену розрахункову книжку необхідно повідомити податковий орган протягом двох робочих днів від дати її втрати».

ВИВЧАЄМО ЗАКОН
В соответствии с п. 177.10 статьи 177 Налогового Кодекса Украины физические лица – предприниматели на общей системе налогообложения обязаны вести Книгу учета доходов и расходов. Министерством доходов и сборов Украины 16.09.2013 года своим Приказом № 481 утверждена новая форма Книги, а также изложен в новой редакции порядок ее ведения.
Евгения Злобина:
«Приказ №481 вступил в силу со дня его официального опубликования, а это 18.10.2013 г. Обращаем внимание, что новая Книга вводится только для предпринимателей общей системы налогообложения. Помимо частных предпринимателей на общей системе налогообложения, Книгу, по новой форме должны вести также физлица, осуществляющие независимую профессиональную деятельность. Для предпринимателей на едином налоге форма книги, порядок ее ведения не изменились.
В новом порядке требование ведения книги для наемных работников отсутствует, т. е. с момента вступления в силу норм Порядка № 481 доход, полученный частным предпринимателем и его наемными работниками, будет отражаться самим субьектом общей суммой только за тот день, когда получен доход. В связи с этими изменениями в новой Книге отсутствуют графы «Внутреннее перемещение товара» и книга имеет 9 граф вместо 12. Как и ранее, Книгу необходимо регистрировать в органе Миндоходов по основному месту учета частного предпринимателя. П. 2 Порядка № 481 предусмотрена возможность ведения книги в электронном виде. Для этого частному предпринимателю необходимо:
• получить усиленные сертификаты открытых ключей, сформированных аккредитованным центром сертификации ключей, включенных в систему представления налоговых документов в электронном виде;
• заключить договор о признании электронных документов с контролирующим органом;
• сформировать заявление на получение Книги и направить его в контролирующий орган по месту налогового учета средствами электронной связи.
Книга заполняется в гривнях с копейками (п. 9 Порядка № 481). В Книге выводится итог за месяц, квартал, год.
В случае совершения ошибок в книге на бумажном носителе, как и прежде, исправления осуществляются путем внесения новой записи, удостоверенной подписью предпринимателя. При ведении Книги в электронной форме ошибки исправить можно будет путем добавления строки с указанием положительного или отрицательного значения.
Книга должна храниться у самозанятого лица на протяжении трех лет после окончания отчетного периода, в котором совершена последняя запись. Именно на основании записей из Книги заполняется Декларация об имущественном состоянии и доходах, которую самозанятые лица обязаны предоставлять, по итогам отчетного года».

ПУЛЬС ПОДАТКОВОЇ
Мелітопольська ОДПІ нагадує платникам податків про сервіс «Пульс», зателефонувавши до якого Ви можете повідомити про корупційні діяння працівників податкової та митної служб. Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс": (044) 284-00-07. .Звертайтеся! Вас почують!

Теги: Мелітопольська ОДПІ

Комментарии


Отправить

Инструменты

Размер текста: Больше Меньше
РаспечататьПечатная версия
Письмо редакторуПисьмо редактору
Отправить другуОтправить другу
Новости по темеСостоялся брифингШановні виборці міста!Визначено лідерів рейтингу міст та районів Запорізької області